• Zalety ćwiczenia z urządzeniami NOHrD

NOHrD Bike - Trening rowerowy

 

Rower treningowy NOHrD przyciąga wzrok, jest prosty wizualnie ale również uderzająco piękny i zaawansowany technicznie.” - Björn Thurau, zawodowy kolarz.

 

Jakie korzyści z treningu rowerowego?

Wprowadzenie

Jest powód, dla którego ergometry rowerowe zawsze były popularnym sprzętem do ćwiczeń. Trening z nimi jest prosty i skuteczny oraz łatwy do nauczenia, zdrowy dla stawów i pleców. Dzięki wysokiej jakości rowerowi NOHrD będziesz trenować całkowicie niezależnie od wiatru i pogody w zaciszu swojego domu a trening możesz zaplanować i wykonać o każdej porze dnia i nocy.

Na co zwracać uwagę?

Wybierając odpowiedni ergometr rowerowy, należy wziąć pod uwagę kilka kwestii: przede wszystkim upewnić się, że rower można dostosować optymalnie do własnych potrzeb treningowych. Absolutnie konieczna jest łatwa regulacja siedzenia. Wysokość i pozycja siedziska musi być regulowana prosto i szybko zarówno w poziomie jak i w pionie.

Korzyści z treningu rowerowego

Jedną z największych zalet ergometrów rowerowych jest to, że można z nich korzystać całkowicie niezależnie od wieku, poziomu sprawności fizycznej i intencji treningowych. Nie jest wymagany żaden specjalny poziom sprawności, w zasadzie możesz zacząć ćwiczyć od razu. Nie ważne czy będzie to trening wytrzymałościowy czy sercowo-naczyniowy - generalnie kto może pedałować, ten może trenować na ergometrze, a co najważniejsze, zaledwie kilka treningów w tygodniu to już duży krok w kierunku poprawy kondycji i zdrowia!

Ćwiczenie na ergometrze rowerowym obejmuje trzy różne treningi: trening kondycyjny, trening cardio i trening mięśni. Poprzez regularne ćwiczenie wzmacniasz układ sercowo-naczyniowy a w dłuższej perspektywie obniżasz tętno i ciśnienie krwi, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko zakrzepicy i zawału.

Skuteczny trening wytrzymałościowy ma pozytywny wpływ na całe ciało. Trening rowerowy ma silny wpływ na metabolizm. Wytwarza się mniej insuliny, kwasy tłuszczowe są lepiej spalane, a redukcja kalorii wzrasta. Treningi na rowerze NOHrD wzmacniają całą muskulaturę - szczególnie duże i małe mięśnie pośladków, mięśnie przednie i tylne uda, a także mięśnie dolnej części nogi i łydki.

 

Aplikacja do treningu rowerowego NOHrD Bike - Na iOS i Androida!

Użytkownik może dokładnie śledzić i analizować swój trening: zebrane dane są przesyłane do aplikacji NOHrD Bike przez Bluetooth, która jest dostępna na tablety z Androidem (wersja systemu > 6.0) i iOS. Ćwicząc na rowerze NOHrD, bardzo łatwo można zamocować tablet w praktycznym uchwycie, wtedy użytkownik ma wszystkie dane treningowe w zasięgu wzroku.

Aplikacja do pobrania znajduje się tutaj.